Tarih: 13.04.2020
Konu: Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) Şikâyet Hattı
Açıklama: Koronavirüs ile mücadelede kapsamında Banka Şubelerinin kredi uygulamalarından kaynaklı sorunların iletilmesi için Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) nezdinde şikâyet hattı oluşturulmuştur.
Bu kapsamda koronavirüs ile mücadelede bankalar tarafından verilen destek taahhütlerine aykırı durum tespit eden üyelerimiz, 0850 222 23 35 numaralı çağrı merkezi ve https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/ internet adresinden bankaların uygulamalarıyla ilgili görüş ve şikâyetlerini iletebileceklerdir.
Bilgilerinize sunulur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|