İstanbul Ticaret Borsası

               

  • DUYURULAR
  • BANKACILIK DÜZENLEME VE DENETLEME KURUMU (BDDK) ŞİKÂYET HATTI
Başvuru Yapan: Gerçek Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.

Başvuru Yapan: Tüzel Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.

     

    Tarih: 13.04.2020

    Konu: Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) Şikâyet Hattı

     

    Açıklama: Koronavirüs ile mücadelede kapsamında Banka Şubelerinin  kredi uygulamalarından kaynaklı sorunların iletilmesi için Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) nezdinde şikâyet hattı oluşturulmuştur.

     

    Bu kapsamda koronavirüs ile mücadelede bankalar tarafından verilen destek taahhütlerine aykırı durum tespit eden üyelerimiz, 0850 222 23 35 numaralı çağrı merkezi ve https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/ internet adresinden bankaların uygulamalarıyla ilgili görüş ve şikâyetlerini iletebileceklerdir.

     

     

    Bilgilerinize sunulur.

     

     

     

     

İstek, öneri, memnuniyet ve şikayetlerinizi belirtiniz.
Sektörel Sorun ve Çözüm Önerileri



Dijital Tarım Pazarı'na (DİTAP) nasıl üye olunur?