İstanbul Ticaret Borsası

               

  • HABERLER
  • İSTİB AKADEMİ’DE STRATEJİK PAZARLAMA VE MÜŞTERİ ODAKLILIK EĞİTİMİ
Başvuru Yapan: Gerçek Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.

Başvuru Yapan: Tüzel Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.



    İSTİB AKADEMİ’DE STRATEJİK PAZARLAMA VE MÜŞTERİ ODAKLILIK EĞİTİMİ
    (05.12.2019 . 16:12:07) (Okuma: 621)

    İSTİB Akademi kapsamında üyelere “Stratejik Pazarlama ve Müşteri Odaklılık Eğitimi” verildi.

     

    TOBB ETÜ Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Eğitmeni Ece Yılmaz Kozlu tarafından İstanbul Ticaret Borsası Meclis Salonunda verilen eğitimde pazarlama segmentlerini ve hedeflerini belirlemek, sınıflandırmak, pazarlama araştırması tekniklerinin kullanılmasını göstermek, müşterileri daha yakından tanıyıp değer yaratmayı sağlamak, SWOT analizi ve pazarlama hedefleri oluşturmak, pazarlama karmasının unsurlarını tanımlamak, çalışan bir pazarlama planının bileşenlerini oluşturma konuları hakkında katılımcılara bilgi verildi.





Galeri

İstek, öneri, memnuniyet ve şikayetlerinizi belirtiniz.
Sektörel Sorun ve Çözüm Önerileri



Dijital Tarım Pazarı'na (DİTAP) nasıl üye olunur?