İstanbul Ticaret Borsası

               

  • HABERLER
  • KÜTAHYA'DA ZEYTİNYAĞI TADIM VE TANITIMI
Başvuru Yapan: Gerçek Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.

Başvuru Yapan: Tüzel Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.



    KÜTAHYA'DA ZEYTİNYAĞI TADIM VE TANITIMI
    (07.11.2016 . 13:28:25) (Okuma: 2755)

    İstanbul Ticaret Borsası'nın destekçileri arasında olduğu “Zeytinyağının Pazar Payının Arttırılması Projesi” kapsamında tanıtım ve tadım faaliyetlerinin on üçüncüsü 05-06 Kasım 2016 tarihlerinde Kütahya “Sera AVM’de” gerçekleştirildi.

     

    Kütahyalıların yoğun ilgi gösterdiği Zeytinyağı Tadım ve  Tanıtım etkinliğinde; Uluslararası Zeytin  Konseyi (International OliveCouncil / IOC ) tarafından akredite olan Aydın Ticaret Borsası Tadım Paneli Uzmanları İdris Kurt ve Aysun Uğur görev aldı. Tadım uzmanları tarafından, tüketicilere kaliteli ve kalitesiz zeytinyağını nasıl ayırt edebilecekleri, kaliteli zeytinyağında olması ve olmaması gereken özellikler hakkında bilgiler verildi.

     

    Projenin amacı kişi başına düşen zeytinyağı tüketiminin arttırılması ve saf zeytinyağının tüketici ile karşı karşıya getirilmesi

     

    Aydın Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Bosnalı, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Projemiz kapsamında tüketicilere, kaliteli zeytinyağını nasıl ayırt edebilecekleri, kaliteli zeytinyağında olması ve olmaması gereken özellikler hakkında bilgiler verilerek, sağlıklı ve bilinçli bir tüketici kitlesi oluşmasına katkı sağlamayı hedefliyoruz. Aynı zamanda, zeytinyağı markalarının iç pazar payının arttırılmasını da amaçlıyoruz. Projemiz kapsamında tadım ve tanıtım etkinliğimizin devamında Ordu, Malatya, Zonguldak, İzmit, Sakarya, Mardin ve Van olmak üzere 7 ilde daha zeytinyağının tadım ve tanıtımını yapacağız” ifadelerine yer verdi.

     





Etkinlik Takvimi
İstek, öneri, memnuniyet ve şikayetlerinizi belirtiniz.
 
       
Sektörel Sorun ve Çözüm Önerileri
       



Dijital Tarım Pazarı'na (DİTAP) nasıl üye olunur?